Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

دیوانگی

روزهایی هست که دیوانه میشوم

بی هوا فریاد میزنم که هیییییییییییی فلانی میدانی دوستت دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انگار نمی فهمد....

گاهی هم هوای فریاد ندارم

 گوشه ای کز می کنم و با خودم زمزمه می کنم

دوستم دارد....دوستم ندارد....دوستم دارد....دوستم ندارد....

انگار دخیل های آرزویم را محکم نبسته ام باید بروم...باید بروم محکمشان کنم.شاید گره محکم دخیل های درخت آرزویم جایی در دلش باز کرد....

نظرات 4 + ارسال نظر
عاشق تنها دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://elone2.blogfa.com

..ღ♥ღ
..ღღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ
...ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღ♥ღღ
.......................ღ♥ღ
...........ღ♥ღ...ღ♥ღ
...........ღ♥ღ
...........ღ♥ღ.........ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ..ღ♥ღ.......ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ......ღ♥ღ.....ღ♥ღ.....ღ♥ღ
...........ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ ......ღ♥ღ
...........ღ♥ღღ♥ღ♥ღ♥ღღ♥ღღ♥........ღ♥ღ
....................................................ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..........................@@..@@.............ღ♥ღ
..............................@@................ღ♥ღ
منتظرت هستم

آریایی دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://ariyayei.blogsky.com

همین بود و همین بود...

آریایی چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 01:09 ب.ظ http://ariyayei.blogsky.com

هیچ کس نمی تواند پی ببرد.
هیچ کس باور نخواهد کرد،
به کسی که دستش از همه جا کوتاه می شود،
می گویند : برو سرت را بگذار بمیر.
اما وقتی که مرگ هم آدم را نمی خواهد،
وقتی که مرگ هم پشتش را به آدم می کند،
مرگی که نمی آید و نمی خواهد بیاید.
همه از مرگ می ترسند و من از زندگی سمج خودم...!
چقدر هولناک است وقتی که مرگ آدم را نمی خواهد و پس میزند!

صادق هدایت

خوه نا خواه...

عاشق تنها پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 03:19 ب.ظ http://elone2.blogfa.com

_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
____$$$________________$$$$$___$$$$$
_____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$
_____$$$_______$$$$__$$______$_____$$
_____$$$_____$$$$____$$$__________$$
______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$
______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$
______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$
______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$
______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$
______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$
______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$
______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$
______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$
_____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$
____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$
آپممممممممممممممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد