Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

گنجشک و خدا

 روزها گذشت و گنجشک با خدا هیچ نگفت.فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه 

 می گفت:

ادامه مطلب ...

سکان دنیا

سکان را به من بده
خدا با لبخندی مهر آمیز به من می گوید (( آهای دوست داری برای مدتی خدا باشی و دنیا را برانی؟ ))
می گویم (( البته به امتحانش می ارزد.
کجا باید بنشینم ؟
چقدر باید بگیرم ؟
کی وقت نهار است ؟
چه موقع کار را تعطیل کنم ؟ ))
خدا می گوید (( سکان را بده به من! فکر میکنم هنوز آماده نباشی ))

(( شل سیلور استاین ))

روانشناسی مو

 1. اونهایی که موهای کوتاه دارند: دلبسته خصوصیات فیزیکی در امر ازدواج عاشق نظم و ترتیب در زندگی همیشه سر وقت به قرارهایشان میرسند .خسیس و اهل حساب و کتاب .

2.اونای که موهای بلند و نا مرتب دارند:یک جای زندگی شان همیشه می لنگد .بیش از حد نگران ناامید اینده ومعمولا نا کامی ها را تجربه کردند وبه سختی اعتماد دارند .

3.اونای که موهای بلند دارند و انها را می بندند.هیچ تعهدی به نظم ندارند عاشق صدای بلند ادبیات و اهل بحث و جدل هستند خیلی دست و دل بازو معمولا کمتر پیش میاید در یک شاخه بمانند و همیشه در حال تغیر مسیر هستند.

4.اونای که فرق وسط باز میکنند.بسیار ظاهر پسند اهل شوخی البته بسیار متکبر خود خواه سخت سلیقه وبه اصلاح مبادی اداب هستند.

5.اونای که فرق از کنار باز میکنند .بسیار قابل اعتماد. متعهد به اصول اخلاقی .مهربان وعمدتا بذله گو هستند البته به سختی میتوان به درونشون پی برد معمولا به تجملات علاقه ندارند وبهترینهای هر چیز هستند.

لبخند خدا

 

لوئیز زنی بود با لباسهای کهنه و مندرس، و نگاهی مغموم وارد خواروبار فروشی محله شد و با فروتنی از صاحب مغازه خواست کمی خواروبار به او بدهد. به نرمی گفت شوهرش بیمار است و نمیتواند کار کند و شش بچه شان بی غذا مانده اند....

ادامه مطلب ...

سوال

 قلاب ها علامت کدامین سوالند که ماهیان اینگونه جوابشان می شوند . . . ؟ 

 

 

 

 

 

دوستی

دوستی نعمت گرانبهائی است ، 

خوشبختی رادوبرابر می کندوبه بدبختی تخفیف میدهد... 

«شکسپیر»

قرآن

 ما بار امانت خود را بر آسمانها و زمین عرضه داشتیم، 

همه از برداشتن این بار شانه خالی کردند و هراسان شدند 

ولی انسان به زیر این بار رفت،زیرا ستمکش و ناآگاه بود. 

«سوره احزاب-آیه 73» 

  

 

 

 

 

 

 

تکرار...

و دوباره می نویسم ! 

این بار نه برای خودم 

برای تو که می خواهی فراموش کنم روزها را 

روزهایی که قدم به قدم با تو آمدم. 

حال می گویی که نمی شود ؟ برو؟ 

   برای قول هزار باره ی خود  

که خوشبختی توست میروم,میروم تا تو بتوانی بروی....

سه نقطه...

 

تا به حال شده سه نقطه هایت پر از حرف باشند ؟؟؟ 

    ولی هر چه فریاد بزنند کسی صدایشان را نشنود؟؟؟ 

         سه نقطه های من پر از فریاد های بی صدایست که... 

          که هیچ کس صدایشان را نمی شنود... 

      کسانی هم که می شنوند نمی خواهند که بشنوند... 

                     سه نقطه های من پر از فریاد های بی صدایی است...