Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

بهار

دیگه جدی جدی بهار شد دوستای گلم امشب قرار یه فصل تازه رو شروع کنیم یادتون نره کینه ها رو فراموش کنید.... 

سر سفره ی هفت سین من و یادتون نره ها خیلی به دعاتون احتیاج دارم... 

راسستییییییییییییییی 

دعا کنید که کنکور دانشگاه سراسری تهران قبول شم که دیگه تنها شانسمه 

خیلی خخوشحالم ولی یه ناراحتی کوچولو دارم اونم اینه که امسالم نتونستم کنارش باشم 

به امید روزی که بهار و با هم جشن بگیریم برا اونم دعا کنید 

دوستتون دارم 

ایشا الله سال خوبی داشته باشین 

                                                این گلم تقدیم به همتون  

عید

امروزه، برخی اقلام سفره هفت «سین» فراموش گشته و یا «سین»‌های آن در برخی خانواده جا به جا گشته است. مثلا گذاشتن «سرکه» نماد ترشی و «سماق» نماد...  

 

 

 

بدو برو ادامه مطلب بقیش و از دست نده

ادامه مطلب ...

SMS

پیام نوروز این است. دوست داشته باشید و زندگی کنید. زمان همیشه از ان شما نیستپس دوستت دارم بهترینم
نوروز مبارک
 
==========================

امیدوارم تو سال جدید موتور آرزو هات پنچر نشه !

عید ۸۹ مبارک

==========================

باران عشق همیشه می‌بارد اما در نوروز قطره‌های باران طلایی رنگند. از خدا می‌خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی

==========================

Wishing you all the peace, joy, and love of the season! Season’s Greetings!

برای تو تمام صلح ، لذت و عشق این فصل رو آرزو میکنم . تغییر فصل رو بهت تبریک میگم

سال نو مبارک
 
==========================

به علت نبود چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک میگوئیم !

از طرف انجمن اس ام اس باز ها !!!
 
==========================

گلها همه با اذن تو برخواسته‌اند، از بهر ظهور تو خود آراسته‌اند

مردم همه در لحظه تحویل، بی شک اول فرج تو را از خدا خواسته‌اند
 
==========================
 

بهار با تمام رنگارنگی یک پیام دارد

یکرنگی

سال نو مبارک

==========================

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند.

==========================

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی
نوروز مبارک
منبع:سیمرغ 
نظر یادت نره ها گناه دارم

واقعا آدم این همه نظرات و میبینه اشتیاق پیدا می کنه برای نوشتن 

ای خدا میبینیییییییی چه میشه کرد بد نیست اگر میای میخونید یه نظریم برا دلگرمی بنده بدید دوستان

درد و دل

خدا جونم سلام... 

انقدر خرابم که فقط خوودت می تونی آرومم کنی...... 

هیچکس حرفم و نمی فهمه،هیچکس نمیدونه چی میگم!! 

فقط ظاهرم و میبینن خدایا من با هیچکس حرف نمی زنم تویی که میدونی تو دل من چه خبره... 

خیلی خستم دارم از خودم فرار می کنم نمی دونم می خوام چی کار کنم 

خدا جونم بهم بگو چی کار کنم ؟؟؟منم و یه دل که خیلی پر آدما اذیتم می کنن 

آخه دیگه من چی کار کنم آرزوم اینه زودتر همه چی تموم شه 

خدایا اشکام امونم نمیدن میبینی اینا ام نمی خوان من درد و دل کنم ولی آخه چرااااااا...  

خیلی سخته که نتونی به کسی بگی که چه قدر عاشقی،خیلی سخته مردم فکر کنن حرفات هوسه،خیلی سخته نتونی با کسی باشی که دوستش داری،خیلی سخته همش بترسی که نکنه یه موقع بره،خیلی سخته که عقلت لهت بگه که نمیذارن بمونه ولی دلت نذاره که تو نمونی 

بهت بگه که این رسم عشقه که تو جونتم بدی .... 

باشه میدم ،قسم می خورم که اگه جونمم به خاطرش بخوان میدم... 

واییییییییی خدا جوووونم حس میکنم تمام وجودم پر از درد!!! 

خدایا تو میدونی اگر نباشه زندگیم چه رنگیه می دونم خودت گذاشتیش سر راهم پس کمکم کن بهم صبر بده . 

اگه تو بخوای همه چی شدنیه پس باززم توکل به تو هر چی خودت می خوای همون بشه... 

ولی اگه خواستی که نداشته باشمش خودت صبرشم بهم بده!!!!!!! 

خدایا کمکممممممم کن!!!

تولد

امشب تولد یه دوست خوبه 

خیلی مهربونه.... 

امیدوارم ۱۰۰ سال زنده باشه و به همه ی آرزوهای قشنگش برسهههه 

می دونم که میای و این و می خونی ببخشید که نتونستم توی سایت برات تاپیک بزنم آخه سخت شده بلد نیستم 

ناراحتم که اون طوری که می خواستم نتونستم جواب زحماتت رو بدم ولی اشا الله جبران میکنم عزیزم!!!!!!! 

۱۷ سالگیت مبارک 

دیگه پیر شدی خااااااانم  

(چون صورتی و طوسی دوست داشتیبرات این رنگیش کردم.)

 

 

 

 

برو ادامه مطلب هوز کارت دارم

ادامه مطلب ...