Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

درد و دل

خدا جونم سلام... 

انقدر خرابم که فقط خوودت می تونی آرومم کنی...... 

هیچکس حرفم و نمی فهمه،هیچکس نمیدونه چی میگم!! 

فقط ظاهرم و میبینن خدایا من با هیچکس حرف نمی زنم تویی که میدونی تو دل من چه خبره... 

خیلی خستم دارم از خودم فرار می کنم نمی دونم می خوام چی کار کنم 

خدا جونم بهم بگو چی کار کنم ؟؟؟منم و یه دل که خیلی پر آدما اذیتم می کنن 

آخه دیگه من چی کار کنم آرزوم اینه زودتر همه چی تموم شه 

خدایا اشکام امونم نمیدن میبینی اینا ام نمی خوان من درد و دل کنم ولی آخه چرااااااا...  

خیلی سخته که نتونی به کسی بگی که چه قدر عاشقی،خیلی سخته مردم فکر کنن حرفات هوسه،خیلی سخته نتونی با کسی باشی که دوستش داری،خیلی سخته همش بترسی که نکنه یه موقع بره،خیلی سخته که عقلت لهت بگه که نمیذارن بمونه ولی دلت نذاره که تو نمونی 

بهت بگه که این رسم عشقه که تو جونتم بدی .... 

باشه میدم ،قسم می خورم که اگه جونمم به خاطرش بخوان میدم... 

واییییییییی خدا جوووونم حس میکنم تمام وجودم پر از درد!!! 

خدایا تو میدونی اگر نباشه زندگیم چه رنگیه می دونم خودت گذاشتیش سر راهم پس کمکم کن بهم صبر بده . 

اگه تو بخوای همه چی شدنیه پس باززم توکل به تو هر چی خودت می خوای همون بشه... 

ولی اگه خواستی که نداشته باشمش خودت صبرشم بهم بده!!!!!!! 

خدایا کمکممممممم کن!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:52 ب.ظ

چه درد و دل جالبی
کاشکی همه وقتی اینقدر دلشون میگرفت یاد خدا میفتادن

سعید جان مرسی که بهم سر میزنیییی
واقعان خوشحالم کردی
اگرم خیلی دلت تولد می خواد باید تاریخشو بهم بگییییییی

پریسا یکشنبه 23 اسفند 1388 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.vanessa2.blogfa.com

سلام عزیزم خوشحال میشم به وبم سر بزنی

کوکب پنج‌شنبه 27 اسفند 1388 ساعت 01:45 ب.ظ http://forghan.blogsky.com/

خیلی جالب بود. مادر درد دل ما هم گفتی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد