Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

تولد

امشب تولد یه دوست خوبه 

خیلی مهربونه.... 

امیدوارم ۱۰۰ سال زنده باشه و به همه ی آرزوهای قشنگش برسهههه 

می دونم که میای و این و می خونی ببخشید که نتونستم توی سایت برات تاپیک بزنم آخه سخت شده بلد نیستم 

ناراحتم که اون طوری که می خواستم نتونستم جواب زحماتت رو بدم ولی اشا الله جبران میکنم عزیزم!!!!!!! 

۱۷ سالگیت مبارک 

دیگه پیر شدی خااااااانم  

(چون صورتی و طوسی دوست داشتیبرات این رنگیش کردم.)

 

 

 

 

برو ادامه مطلب هوز کارت دارم

 ........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥ 

 

 

 

 

 

 

عزیزم به اندازه تمام کسانی که نمیشناسم دوستت دارمو سبدی از گلهای یاس و پونه با یه آسمون ستاره تقدیم تو به خاطر تولد زیبایت.

تولدت مبارک … 

********************************************************* 

شب

گردونه ء شب آرام آرام پیش می آید و همه جا را در تاریکی و خاموشی می برد.

شب را دوست دارم شب سکوت است و آرامش دنیا دنیای دیگری است .

همراه نسیم شب به آسمانها پرواز می کنم  هیچکس خلوتم را بر هم نمی زند .

در برابر ستارگان زانو بر زمین مینهم تا به سرود روشنایی گوش فرا دهم.

به اختران درخشان می گویم : نازنینان مرا امشب نورباران کنید .

اما افسوس خیلی زود از کنار افق ابرهای شوم به راه می افتند و این شعاع دلپذیر را می پوشانند و دوباره همه چیز و همه جا به ظلمت تبدیل می شود .

من می مانم و دلتنگی برای مهتاب 

================================== 

میدونم خیلی کمه و همچنین کوچیک ولی تو به بزرگی خودت بپذیرش!!!! 

مثل همیشه دوستت دارم!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:53 ب.ظ http://hajmesabz.blogsky.com

وااااااااااااااااااای سانی واای خداااااااااااااااا!
واقعا ممنون عزیز دلم خودت دیدی چقدر جیغ زدم دیگه لازم نیست توصیف کنم!
مهم این بود که به یادم بودی همین دیگه بقیه اش تشریفاته!
واقعا ممنون که طبق سلیقه ام نوشتی!
خیلییییییییییی دوستت دارم خیلییییییییییییییییییییییییییی
مهم برا من این بود که برات مهم بودم!
واقعا از خدا می خوام قدر این معرفت و دوست داشتن ها رو بدونم!
امیدوارم بفهممت و قدرتو بدونم!
دیگه نمی دونم چی بگم فقط میگم امیدوارم لیاقت این همه خوبی رو داشته باشم همین.

ساسان پنج‌شنبه 6 اسفند 1388 ساعت 10:30 ب.ظ http://www.ssbtec.blogfa.com

تولدت مبارککککککککککککککککککک

سعید سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

چه تولد قشنگی!
حسودیم شد!
خیلی قشنگ نوشتی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد