Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

انتـــــــــــــــــــــــــــــظار ...

انتـــــــــــــــــــــــــــــظار ...



شش حرف و چهار نقطه ! کلمه کوتاهیه . اما معنیش رو شاید سالها طول بکشه تا بفهمی !



تو این کلمه کوچیک ده ها کلمه وجود داره که تجربه کردن هر کدومش دل شیر می خواد!



تنهایی ، چشم براه بودن ، غم ؛غصه ، نا امیدی ، شکنجه رو حی ،دلتنگی ، صبوری ، اشک بیصدا ؛



هق هق شبونه ؛ افسردگی ، پشیمونی، بی خبری و دلواپسی و .... !



برای هر کدوم از این کلمات چند حرفی که خیلی راحت به زبون میاد



و خیلی راحت روی کاغذ نوشته میشه باید زجر و سختی هایی رو تحمل کرد



تا معانی شون رو فهمید و درست درک شون کرد !!!



متنفرم از هر چیزی که زمان را به یاد من میاورد... و قبل از همه ی اینها متنفرم



از انتظار ... از انتـــــــــــــــــــــــــــــــظار متــــــنـــــفــــــرم

نظرات 2 + ارسال نظر
آریایی جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 02:12 ب.ظ http://ariyayi.blogfa.com

نسیم حضورت ستودنی ست....
میلش کن واسم

آریایی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 07:55 ب.ظ http://ariyayi.blogfa.com

سلام سانیا جان.
ممنون از این که اون میل رو به من زدی. مطلب رو در وبم قرار دارم.
بسیار جالب و زیبا بود.
ممنونم از لطفت دوست خوبم.

خواهش می کنم عزیزم گفتم اون بیشتر به درد وبلاگ تو می خوره
کار نکردم
همیشه خوش باشی آریایی جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد