Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

Ħ£§£ħ−ヌ¤M

§ قحط همدم است من به خوشامدگویی تابلوی خیابان هم دلخوش میشوم§

داستان مجنون و خدا

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق,آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از چام الستش کرده بود

گفت یا رب از چه خوارم کرده ای؟

بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

خسته ام زین عشق,دل خونم مکن

من که مجنونم,تو مجنونم مکن

مردِ این بازیچهه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو,من نیستم

گفت,ای دیوانه لیلایت منم

در رگت,پیدا و پنهاهت منم

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی...




نظرات 4 + ارسال نظر
مصطفی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 11:00 ب.ظ http://onbuxe.blogfa.com/

سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ و سایر دوستان .
با ثبت نام و فعالیت در بهترین و مطمئن ترین سایت PTC حال حاضر جهان با صرف روزانه حداقل 20 دقیقه ماهیانه بین 200 تا 2000 دلار درآمد داشته باشید .شما با کمی صبر و حوصله و پشتکار مطمئنآ به این درآمد خواهید رسید .در حال حاضر خیلی از هموطنان ما دارند تو این سایت فعالیت میکنند .
پس شما هم میتونید .

http://onbuxe.blogfa.com/

نیره جمعه 1 بهمن 1389 ساعت 01:54 ب.ظ

زیبا بود، زدی تو کار شعر و اینا دیگه!

چی کار کنم
دیدم عاشفی بهم نمیاد گفتم بذار بزنم تو خط شاعری

سجاد پنج‌شنبه 14 بهمن 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://www.saso1811.blogfa.com

]








زندگی خواب است. عشق رویای آن.
صداقت نخستین بخش کتاب عشق است.
سادترین درس زندگی آن است: هرگز کسی را میازار.
محبت خرجی ندارد، در حالی که همه چیز را خریداری میکنند.
خوشبخت کسی است که خدا دلی پر عشق به او ارزانی کرده است.
وقتی قدرت عشق غلبه کند بر عشق به قدرت، آن وقت است که دنیا طعم صلح را
شدم.
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]
سلام سانی جون
همه بوسه ها از دل وجانم تقدیم به تو

مرسی که بازم بهم سر زدی

سجاد شنبه 16 بهمن 1389 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.saso1811.blogfa.com

سلام
سانیا جون کجایی؟
چرا به وبم سر نمیزنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد